воскресенье, 14 февраля 2016 г.

Тема 8. Практичне розучування естафет з перешкодами та без них. Ігри для розвитку фізичних якостей (швидкість, витривалість, сила, спритність)


Тема. Практичне розучування естафет з перешкодами та без них. Ігри для розвитку фізичних якостей (швидкість, витривалість, сила, спритність)
Курс    III
Напрям підготовки «Фізичне виховання»
Кількість навчальних годин   2
I.           Актуальність теми: дана тема надає знання про методику проведення рухливих ігор на уроках фізичної культури; готує майбутніх спеціалістів до проведення уроків та занять в навчальних закладах
II.        Навчальні цілі заняття: удосконалюватись у проведенні рухливих ігор; вміти організовано і цілеспрямовано проводити ігри для учнів загальноосвітніх закладів для розвитку різних фізичних якостей, активізації уваги та емоційного настрою.
III.     Виховна ціль: виховувати працездатність, почуття відповідальності
IV.     Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
ТМФВ
Методичні особливості розвитку фізичних якостей
Правильно вибирати РГ для розвитку фізичних якостей та для різних вікових груп
Охорона праці
ПТБ
Надавати першу допомогу у разі потреби

V.        Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап (Практичне розучування естафет з перешкодами та без них. Ігри для розвитку фізичних якостей (швидкість, витривалість, сила, спритність тощо)); заключний етап (виставлення оцінок, аналіз заняття)

VI.     План та організаційна структура практичного заняття

№ п.п
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи контролю і навчання
Матеріали методичного забезпечення
Час у хв.
I.
1.
2.
3.
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
Розповідь викладача; показ; імітація
План практичного заняття; картка з ЗРВ


15

II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Основний етап
Естафета друзів
Біг по серпантину
Ведення м’яча змійкою
Тунель з м'ячем
Альпіністи
Пролізь під брусом
Збережи рівновагу
Біг по колу
Біг командами
Стрибки через палицю
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів



Практичний показ; пояснення; виконання

Ігрова картотека



55
III .
1.

2.

Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання.
Домашнє завдання(вивчення ігор і підбір)
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
Аналіз
Ігрова картотека


10



Естафета друзів

Гравці команд, що змагаються, розподілившись парами, повин­ні по черзі добігти до позначеного прапорцем місця й назад, затиснув­ши м'яч головами, плечима, животами.

Біг по серпантину
Від лінії старту-фінішу до прапорця по прямій розставлені кеглі (8—10 штук). За командою ведучого гравці кожної команди оббігають кеглі то справа, то зліва і так до останньої кеглі, так само треба ! рухатися назад. Перемагає команда, що першою закінчила біг.


Тунель з м'ячем

Гравці команд стають один за одним, широко розставляють ноги, роблячи «тунель». Перший гравець котить м'яч останньому йстає у вихідне положення, останній з м'ячем біжить на місце першого і т. д. Перемагає команда, всі гравці якої побувають на місці першого 

Ведення м'яча змійкою
Учитель проводить дві лінії на відстані б—10 м одна від одної, між ними ставляться кеглі. Перші гравці команд за сигналом по­чинають вести м'яч по синусоїді до протилежної лінії, опинившись за нею, кидком передають м'яч наступному гравцеві і т. д. Виграє команда, яка першою опинилася за другою лінією.


Альпіністи
Дві команди шикуються шеренгами лицем до гімнастичної стінки за 6—7 м від неї. Між першими гравцями й гімнастичною стінкою встановлюються гімнастичні лави, перевернені догори рейками. Біля крайніх прольотів стінки кладуться мати. За сиг­налом учителя перші гравці починають просування по рейках гім­настичних лав, переходять на гімнастичну стінку, пересуваються по ній до крайнього прольоту і спускаються вниз. Під час спуску з гімнастичної стінки гравець з обумовленої наперед висоти зістри­бує в круг діаметром 40 см, позначений крейдою на маті. Призем­лившись, гравець стає останнім у шеренгу. Інші гравці починають пересування відразу ж після приземлення попереднього «альпі­ніста». Виграє команда, що зуміла закінчити естафету швидше за іншу й зробила менше помилок.


Пролізь під брусом
Дві команди шикуються шеренгами напроти гімнастичної стін­ки за 7—8 м від неї. Перед командами на відстані 2—3 м паралельно встановлюється гімнастичний брус заввишки 90—100 см. За сигна­лом учителя перші гравці наближаються до бруса, перелазять через нього, підбігають до гімнастичної стінки, залізають на неї, торка­ються рукою прапорця, підвішеного на висоті 2—2,5 м, спускаються вниз і, повертаючись, знову перелазять через брус. Після цього до гри стають нові гравці, а ті, що повернулися, стають останніми в шерен­зі. Виграє команда, що раніше закінчила естафету.

Збережи рівновагу

Декілька команд по 8—10 гравців шикуються в колони по од­ному. Попереду кожної колони ставиться по одній гімнастичній лаві (рейкою догори). За сигналом перші гравці пробігають по рей­ці, добігають до стіни й, торкнувшись її рукою, повертаються на­зад. Наступний гравець повторює всі його дії й т. д. Виграє коман­да, що закінчила естафету першою.

Біг по кругу
Усі гравці діляться на 3—5 команд і стають посеред залу на зразок спиць колеса, повернувшись правим (або лівим) боком до центра круга. Виходить своєрідне сонце з промінням, кожний про­мінь — шеренга, є командою. Гравці, що стоять крайніми від цен­тра круга, тримають у правій (лівій) руці естафетну паличку (те­нісний м'яч). За сигналом учителя крайні гравці біжать по кругу (із зовнішнього його боку) повз решту «спиць» до своєї «спиці» та передають естафету гравцю, який чекає скраю, після чого стає на другий кінець своєї шеренги (ближче до центра). Той, що одержав естафету, також оббігає круг і передає її третьому номеру і т. д. Пе­ремагає команда, яка закінчила естафету раніше.


Біг командами
Перед командами, що стоять в колонах по 8—12 осіб, проводиться лінія, а за 10—12 м від кожної з них ставляться стійки. За сигналом учителя перші три гравці беруть один одного за пояс, об­бігають стійки й біжать до стартової лінії. Вони пробігають повз свою колону, огинають її ззаду й знову біжать до стійок. Коли вони перетинають стартову лінію, до них приєднується четвертий гра­вець, і тепер гравці вчотирьох оббігають перешкоду і т. д. Гра за­кінчується, коли вся команда фінішує, не розчіпляючи рук.


Стрибаємо через палицю
Гравці діляться на 2—3 однакові команди, які шикуються в колони по одному. Учасники команди відстоять за 3—4 кроки один |від одного. У руках першого гравця палиця. За сигналом учителя перші гравці біжать до встановленої за 12—15 м булави (м'яча), оббігають її і, повернувшись до своїх колон, передають палицю одним із кінців другому гравцю. Тримаючись за кінці палиці, обидва гравці проводять її під ногами гравців, рухаючись до кінця колони.
Усі перестрибують через палицю, відштовхуючись обома ногами
Перший гравець залишається в кінці колони, а другий біжить до булави й т. д. Команда виграє, коли гравець, який починав, знов і опиниться на початку колони.



Комментариев нет:

Отправить комментарий