Тема. Контроль змістового модуля 6
Курс III
Напрям
підготовки «Фізичне виховання»
Кількість
навчальних годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема закріплює
знання про методику проведення рухливих ігор на уроках фізичної культури; готує
майбутніх спеціалістів до проведення уроків та занять в навчальних закладах
II.
Навчальні цілі заняття: закріпити знання з
методики проведення ігор; вміти організовано і цілеспрямовано проводити ігри
для різних вікових груп та для розвитку різних фізичних якостей. Оцінити
модульний контроль.
III.
Виховна мета: виховувати почуття колективізму, взаємодопомогу та
витримку
IV.
Міждисциплінарна
інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
ТМФВ
|
Методичні особливості розвитку фізичних якостей
|
Правильно вибирати РГ для розвитку фізичних
якостей та для різних вікових груп
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап(
організація заняття, розминка); основний етап (проведення рухливих ігор
студентами); заключний етап (виставлення оцінок, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна
структура практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції
і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного
забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
|
Підготовчий
етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння
комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
20
|
II.
1.
2.
3.
4.
|
Основний
етап
Ігри з м'ячем
Ігри на швидкість
Ігри на влучність
Контроль модуля (проведення 2-х залікових ігор,
2 естафет)
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань
студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
50
|
III .
1.
2.
|
Заключний
етап
Підведення підсумків, оцінювання.
Домашнє завдання (підборка РІ)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних
знань
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
Контроль змістового модуля 5
- 7 балів
1. Визначенням мети та
завдань гри: - 3б
1.1.Правильне визначення – 2б
1.2.Визначення з невеликими помилками – 1б
1.3.Неправильне визначення – 0б
2. Організація колективу – 1б
3. Організація і методика
проведення гри – 3б
3.1.Методично правильна організація – 2б
3.2.Організація з допущенням
незначних помилок (невірний вибір місця проведення гри, помилковий вибір
ведучого, несвоєчасна підготовка інвентарю…) – 1.5б-1б
3.3.Організація з допущенням
значних помилок – 1б-0.5б
3.4.Оранізація з значними
помилками або відсутність організації – 0б
Комментариев нет:
Отправить комментарий