Тема. Рухливі ігри з елементами спорту(боротьба, бокс,
фехтування, гімнастика)
Курс III
Напрям підготовки «Фізичне виховання»
Кількість навчальних годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема надає знання про методику
проведення рухливих ігор на уроках фізичної культури; готує майбутніх
спеціалістів до проведення уроків та занять в навчальних закладах
II.
Навчальні цілі заняття: удосконалюватись у проведенні рухливих
ігор; вміти організовано і цілеспрямовано проводити ігри для учнів
загальноосвітніх закладів для розвитку різних фізичних якостей.
III.
Виховна ціль: виховувати працездатність, почуття
відповідальності
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
ТМФВ
|
Методичні особливості розвитку фізичних
якостей
|
Правильно вибирати РГ для розвитку
фізичних якостей та для різних вікових груп
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття,
розминка); основний етап (Практичне розучування фізкультхвилинок, ігор для
учнів 1-4 класів); заключний етап (виставлення оцінок, аналіз заняття.)
VI.
План та організаційна структура
практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
15
|
II.
|
Основний етап
Птахи у клітці
Хто перший
На прогулянку
Хто сильніший
Хто гнучкий
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
55
|
III .
1.
2.
|
Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання.
Домашнє завдання(вивчення ігор і підбір)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий